Форма входу
Логин:
Пароль:
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Total of answers: 123
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0

Головна » 2015 » April » 7 » Творчий звіт вчителів, які атестуються у 2015 році
17:55
Творчий звіт вчителів, які атестуються у 2015 році

                                        24 березня у Жидачівській ЗОШ І-ІІІст. №2 відбувся творчий звіт вчителів ,які атестуються у 2015 році. Педагоги ділились досвідом роботи, своїми педагогічними знахідками, використанням інноваційних освітніх технологій у навчально-виховному процесі .

 

 

          

    Климкович Анна Ярославівна, учитель початкових класів

Педагогічне кредо 

«Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти.  Як дітям віддаєш усе найкраще,  то й сам сягнеш нової висоти»

Проблема « Шляхи активізації розумово-пізнавальної діяльності молодших школярів»

  

Репецька Іванна Йосипівна,  учитель початкових класів

Педагогічне кредо

«Те, що я чую, я забуваю.  Те, що я бачу і чую, я трохи  пам’ятаю.Коли я чую, бачу, обговорюю, я починаю розуміти.Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навчаюсь.Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром».

Проблема «Шляхи активізації розумово-пізнавальної діяльності молодших школярів»


 

Завацька Анна Миколаївна, учитель початкових класів

Педагогічне кредо

«Навчати доступно і зрозуміло, цікаво та ефективно, не загубити іскринку радості у пізнанні науки»

Проблема « Ігрова діяльність як засіб підвищення розумово-пізнавальної діяльності учнів на уроках»

  

 

Белей Любов Романівна, учитель початкових класів

Педагогічне кредо

«  Полюби дитину такою, якою вона є. Водночас  допоможи їй стати кращою»

Проблема « Шляхи активізації мовленнєвої діяльності молодших школярів»

 

 

 Майкович Мирослава Євстахіївна, учитель  початкових класів

Педагогічне кредо

« Віддай дитині крихітку себе.  За це душа  наповнюється світлом»

Проблема « Шляхи формування читацьких компетентностей молодших школярів»

 


 

 Лесюк Іванна Семенівна,  учитель української мови та літератури

Педагогічне кредо

«У серце увійде лиш те, що йде від серця»

Проблема «Шляхи формування духовно багатої, творчої особистості на уроках української мови та літератури»

 

 


 

 Кухтин Марія Романівна, учитель географії та природознавства

Педагогічне кредо

«Три шляхи ведуть до знань :

   шлях роздумів   – це шлях найблагородніший,

  шлях наслідувань –  найлегший,

  шлях дослідження – найскладніший»

Проблема «Використання інноваційних освітніх технологій для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії»

 


 

 Грушецька Любов Степанівна, учитель математики

Педагогічне кредо

« Щоб бути гарним викладачем, треба любити те, що викладаєш, і любити тих, кому викладаєш»

Проблема « Застосування інтерактивних  технологій навчання на уроках математики як засіб активізації розумово-пізнавальної діяльності школярів»

 

 

Шпилик Ніна Георгіївна, учитель математики

Педагогічне кредо

«Предмет математики такий серйозний, що робити його цікавим не тільки можна, але й треба»

Проблема «Активізація розумово - пізнавальної діяльності учнів на уроках математики»

 

 

 Франковський  Володимир  Тадейович,  учитель фізики

Педагогічне кредо

«Довго сам учись, якщо хочеш навчати інших»

Проблема « Використання ІКТ на уроках фізики та астрономії як засіб формування ключових компетентностей школярів»

 

Пасічник Руслана Маркіянівна, учитель трудового навчання та технологій

 

Педагогічне кредо

«Мета навчання дитини полягає в тому, щоб зробити її здатною розвиватися далі без допомоги вчителя»

Проблема « Розвиток творчих здібностей школярів на уроках трудового навчання та технологій»

 

Чвак Тетяна Іванівна, бібліотекар школи

Педагогічне кредо

« Бібліотекар – розпорядник долі книги. Бібліотекар – просвітник, який допомагає книзі знайти дорогу до серця читача»

Проблема « Шляхи формування бібліотечно-бібліографічної культури школярів»
 

Переглядів: 3061 | Додав: nadia21 | Рейтинг: 4.0/5
Всього коментарів: 0
Name *:
Email *:
Code *:

Made by vital4u4ok © 2022
Free website builderuCoz