Учителем школа стоїть
Воістину правдиві слова. І дискутувати, хто в навчальному закладі головніший - учитель чи учень - немає сенсу, бо без них не існуватиме школа. Головна цінність, центральна постать царини освіти - не тільки дитина, але й педагог, здатний розвинути хист дитини, зберегти її індивідуальність. Учитель з новим якісним баченням проблем освіти, творець, професіонал, невтомний дослідник-новатор.
Жодна освітня реформа не матиме успіху, якщо вчитель не усвідомить, що зміни повинні відбуватись знизу, ініціюватися самими педагогами.
Адже від рівня підготовки вчителя, його моральності, порядності, його готовності до змін, а отже, до творчого пошуку залежить не тільки якість шкільної освіти, а й рівень духовної культури суспільства, утвердження демократичних цінностей та процесів. І це спільне завдання і вчителя, і батьків, і держави.
Педагогічний колектив школи - творчі, досвідчені, ерудовані, ініціативні, висококваліфіковані спеціалісти, які вважають, що школа - це не просто освітня установа, місце навчання й роботи, а особливий центр єднання й любові, добра і справедливості, світ знань, творчості, фантазії, самореалізації особистості, друга домівка, де робота і захоплення стали єдиним цілим.
"Учитель живе доти, доки вчиться. Тільки-но
він перестає вчитися, в ньому вмирає вчитель"
К. Ушинський
"Уміє вчити той, хто вчить цікаво"
А. Ейнштейн
"Учитель повинен свідомо йти в ногу з
сучасністю, пройматися й надихатися силами,
що пробудилися в ній."
А. Дістерверг
"Той, хто звертаючись до старого, здатен
відкрити нове, гідний того, щоб бути вчителем"
Народна мудрість
"Стає майстром педагогічної праці той,
хто відчув себе дослідником"
В. Сухомлинський
"Хто не знає, в яку гавань він пливе,
для того немає попутного вітру"
Сенека
"Успіх приходить до того, хто робить
те, що найбільше любить"
Педагогічне кредо
- Люби дитину! Любов до дітей - серцевина педагогічної діяльності; основа культури вчителя.
- Вір у дитину! Без віри в дитину, без довіри до неї вся педагогічна мудрість, усі методи і прийоми навчання і виховання руйнуються.
- Знай дитину! Без знання дитини немає навчання, немає справжнього педагога і педагогічного колективу.
- Поважай дитину! Не вважай себе спроможним вирішувати ті питання, які належать юній особистості.
- Розумій дитину! Вмій поставити себе на її місце, побачити світ її очима, зрозуміти, чим дитина живе, до чого прагне.

Це, перш за все, життя,
Бо в ньому жити:
Посіяти, плекати і радіти;
І знати, що добро росте,
Що вклав ти частку серця
В це створіння
І мудрість й душу,
Тільки май терпіння,
Бо довго проростає те зерно,
Воно ж бо вічне,
В терніях воно.


З натхненням діяти, творити,
Шукати і знаходить сходи,
І підійматись до зірок,
А кожним кроком є урок.
Ще й третя заповідь учителя - любити!
З своєю совістю дружити,
Щоб час пройшов
Й лови себе на слові:
Дорога вчителя вся виткана з любові!