Субота, 27.04.2024, 02:43
Вітаю Вас Гість | RSS

Жидачівська ЗОШ І-ІІІ ст. № 2

Форма входу
Логин:
Пароль:
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 124
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2015 » Лютий » 5 » Сьогодні - дошкільнятко, а завтра - першокласник
00:43
Сьогодні - дошкільнятко, а завтра - першокласник

                                         Сьогодні - дошкільнятко,

                         а  завтра - першокласник

( зустріч за круглим столом для батьків майбутніх першокласників)

 

                                             Школа – це простір  життя  дитини,

                                                                                        тут вона не готується до життя, а живе.

 

         Минає безтурботне дитинство.  Незабаром дошкільнята стануть першокласниками.  Скільки тривог і хвилювань зазнають  майже всі батьки  у цей час!  Адже початок навчання в школі – важлива віха в житті дитини.  З наближенням часу вступу дитини до школи батьки,  як правило, починають тривожитись тим, чи достатньо вона розвинена, чи добре підготовлена.  І кожний із них сподівається, плекає надії на те, щоб дитина потрапила до хорошого вчителя, чуйної людини, вимогливої, але справедливої, справжнього майстра своєї справи.

               Про це йшла мова на зустрічі із батьками майбутніх першокласників,яка відбулася 03 лютого у школі. Батьки мали можливість у мультимедійній презентації познайомитись зі школою , вчителям початкових класів Завацькою А.Я.,Тижбір О.Р.,творчими, ерудованими , відповідальними педагогами,які люблять дітей , віддані своїй школі  . Директор школи О.Т.Мальцева ознайомила, усіх присутніх  із основними показниками готовності дитини до школи.Зазначила  що у підготовці до школи не повинно бути жодного насильства чи примусу. Дошкільнят не потрібно залякувати школою, а всіляко підбадьорувати, підносити школу як місце радості та насолоди від здобуття знань, пізнання нового, спілкування з ровесниками та мудрим доброзичливим вчителем.Та й  в цьому немає потреби.  Дитина мріє про школу.  Тож необхідно  регулювати тактовно та уміло її поведінку в русло здійснення цієї мрії.  Адже, як гласить народна мудрість, «силуваним конем далеко не заїдеш».

                          Логопед М.І.Бондаренко дала практичні поради батькам щодо рівнів сформованості мовленнєвого розвитку майбутніх першокласників,звернула увагу  на вплив дрібної моторики на формування мовленнєвої компетенції дошкільнят , провела мовленнєві ігри з дітьми. Практичний психолог школи Форостина С.Р. провела анкетування серед батьків, дала практичні поради , як підготувати психологічно дитину до шкільного навчання.

          Мелодія  починається з першої ноти, саме вона визначає її характер.  А перший  клас  -  це своєрідна нота шкільного життя.  Опитування свідчать, що 85 – 90 %  першокласників з радістю йдуть до школи.  Чи стане школа  для дитини школою радості, чи буде джерелом смутку?    Як допомогти їй   пристосуватись до шкільного життя?    Як  сформувати   бажання та вміння дотримуватись  шкільних правил , не розгубитись від невдач, спокійно долати труднощі, як зберегти її емоційне благополуччя ?  На всі ці  та інші запитання можуть дати відповіді вчителі – наставники, майстри – педагоги,   висококваліфіковані спеціалісти, які працюють у школі.  В пригоді батькам стануть консультації логопедичного консультпункту, психологічної служби «Довіра».У школі працює консультативний пункт для батьків майбутніх першокласників «Психолого-педагогічна готовність дітей до навчання».  Протягом 4-х місяців  ( з лютого по травень )  будуть проводитись  заняття з майбутніми першокласниками, на яких значне місце відводиться іграм, заняттям з малювання, з розвитку мовлення, рухів руки, їх координації з зором.

                Майбутні першокласники мають змогу навчатися у просторих світлих класах, до послуг малюків -  спортивний, актовий, танцювальний зали, бібліотека, комп’ютерний клас з доступом до мережі Інтернет, кабінети візуального та  музичного мистецтв.  У кабінеті іноземних мов залюбки вивчатимуть іноземні мови ( англійську, німецьку), а в затишній їдальні можуть  смачно пообідати, у рекреаціях – відпочити.

                Усі діти талановиті, тільки необхідно розвивати їх здібності, створити  сприятливі умови для самореалізації особистості.  Розвитку творчих та інтелектуальних здібностей дітей  сприятиме участь в  гуртках та студіях художньо-естетичного спрямування : вокального, танцювального, драматичного,   клубу «Юний шахіст», «Найрозумніший», «Школі ремесел”, факультативних курсах. 

               Доброзичливий, оптимістичний настрій, пріоритет позитивних емоцій, стимулювання творчості та  ініціативи дітей, створення ситуації успіху, педагогічна підтримка -  це ті умови, які запобігають виникненню стресу дитини в період адаптації.  Адже від того, як дитині вдається прожити перші дні і тижні у школі, як складатимуться взаємини з учителем і учнями, який буде у неї настрій, залежить, чи охоче вона йтиме до школи і навіть її  шкільні успіхи упродовж тривалого часу навчання.

              Учителі початкових класів в  школі – це люди не тільки з великим життєвим та педагогічним досвідом, але й люди енергійні, завзяті, сумлінні, відповідальні, з невичерпним бажанням працювати творчо, запалити у  душі кожної дитини вогник знань, допитливості, доброти й любові, успішно здійснюють компетентнісний підхід до організації навчально-виховного процесу.  А як стверджував  Цицерон  у 55 році до нашої ери «Учитися неважко, якщо в тебе сумлінні наставники і ти сам умієш вчитися».

   

        Бажаємо  батькам  радісного  спілкування, наповненого теплом і любов’ю до  своїх дітей,  тісної співпраці зі школою,  а всім майбутнім першокласникам – щасливої шкільної долі!

 

Переглядів: 653 | Додав: nadia21 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Made by vital4u4ok © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz